Szukaj
A A A

Serwis laptopow HP / Compaq

Kontakt ze wsparcie technicznym dla laptopow: (22) 5 666 000Pon–Pt / 08:00-17:00 (oprócz świąt)

Kontakt ze wsparciem technicznym dla serii Pavilion: (22) 583 43 73Pon–Pt / 8:30-18:00 (oprócz swiat)

Wsparcie techniczne online: http://www.hp.pl/bsc Pamiętaj! Jeśli Twoje urządzenie HP nie działa poprawnie, nie oznacza to, że wymaga ono naprawy. HP zaleca skorzystanie z Internetowego Wsparcia Technicznego HP oraz Wsparcia Telefonicznego HP przed dostarczeniem urządzenia do naprawy.

Naprawy pozagwarancyjne mogą być objęte jednorazową opłatą ryczałtową (patrz cennik). W przypadku, gdy Twoje urządzenie znajduje się w cenniku, dołącz do urządzenia wypełniony formularz zgody na wykonanie naprawy ryczałtowej. Ułatwi to obsługę zgłoszenia serwisowego i zdecydowanie przyspieszy naprawę.
» Cennik napraw ryczałtowych
» Zgoda na wykonanie naprawy ryczałtowej
Ważne: Wypełniając formularz pamiętaj, aby wpisać:

* kwotę brutto
* nazwę właściwego płatnika w zależności od firmy, która jest właścicielem urządzenia
* numer seryjny, numer produktu oraz nazwę urządzenia
* czytelnie imię i nazwisko oraz podpis osoby zlecającej usługę

Uszkodzone urządzenie prześlij za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS na koszt HP. Wysyłka kurierem na koszt HP dotyczy wyłącznie napraw gwarancyjnych. WAŻNE: Wysyłając urządzenie kurierem UPS pamiętaj aby:

* na liście przewozowym zaznaczyć pole "Ubezpieczenie" bez określenia jego kwoty,
* zapakować urządzenie w bezpieczne, najlepiej oryginalne opakowanie (HP nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu HP).
* dołączyć imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail (swój lub właściwej osoby kontaktowej),
* dołączyć ważną kartę gwarancyjną (z pieczątką i podpisem sprzedawcy) oraz dowód zakupu (paragon, faktura VAT).































































Test modulu