Szukaj
A A A

Serwis laptopow IBM / Lenovo

Procedury skladania reklamacji sprzetu firmy Lenovo IBM objetych gwarancja

W przypadku naprawy gwarancyjnej notebooka marki Lenovo nalezy dostarczyc:

1. Dowod zakupu laptopa marki LENOVO (paragon lub faktura)
2. Poprawnie i czytelnie wypełniona karta gwarancyjna LENOVO
3. Pieczątka sklepu który dokoknał sprzedaży
4. Data zakupu notebooka LENOVO zgodna z dokumentem sprzedaży
5. Numer seryjny s/n IMEI.

W przypadku nie dopelnienia warunkow sprzet nie bedzie przyjmowany do serwisu
Gwarancja jest anulowana przez podjecie prob naprawy przez osoby trzecie

Sprawdz stan swojej gwarancji tutaj: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=SITE-WARNTY&sitestyle=lenovo
Naprawy gwarancyjne sa wykonywane tylko i wylacznie w serii ThinkPad ThinkCenter































































Test modulu